Alimentatia sanatoasa poate ajuta la combaterea acneei, cosurilor, punctelor negre si punctelor albe

Alimentatia sanatoasa poate ajuta la combaterea  acneei.

Prea multi adolescenţi şi părinţi au fost derutaţi de+a lungul timpului în ceea ce priveşte alimentaţia.Dermatologii şi doctorii încă susţin ca alimentaţia nu are vreun rol în apariţia acneei.Mai de grabă preferă să  prescrie  medicamente care au un efect dăunător decât să îşi educe pacienţii cum să ducă un stil de viaţă sănătos şi o alimentaţie care vindecă acneea.

Va recomandam produse naturale impotriva acneei, cosurilor, punctelor negre si punctelor albe din ulei 100% pur din arbore de ceai – tea tree oil de la Thursday Plantation.

thursday plantation ROMANIA ACNEE COSURI PUNCTE NEGRE EXCES DE SEBUM

Deşi este demonstrat că unele persoane au o predispoziţie către acnee, alimentaţia joacă un rol mult mai important decât se ştia până acum.Multe persoane s+au vindecat de acnee prin urmarea unei alimentaţii sănătoase evitând astfel tratamentul medicamentos.

Cauza principală a acneei este producţia excesivă a hormonului androgen. Aceştia sunt hormoni masculini care determină corpul să producă prea mult sebum sau ulei.Atunci cănd se produce prea mult sebum, porii sunt infectaţi şi inflamaţi.Asta pentru că resturile şi bacteriile rămân blocate în pori provocând leziuni ale acneei, chisturi şi chiar umflături dureroase.Însă din fericire, poţi controla acest hormon androgen prin intermediul unei alimentaţii sănătoase.Nivelul glicemiei  este legat de ponderea hormonilor din corp.Creşterea bruscă a glicemiei poate declanşa aceşti hormoni să producă din abundenţă. La fel ca efectul de domino, alimentaţia ta este prima piesă a şirului care duce la final la acnee.

Alimentele care te ajută să păstrezi un nivel normal al glicemiei, sunt cele slabe în grăsimi ( de preferabil fără hormoni)  castanele şi migdalele, peştele, cereale integrale şi chiar şi anumite condimente ca scorţiloara şi cuişoare.Produsele pe care trebuie să le eviţi sunt cele care intră în categoria glicemiei mari.

Aceste produse sunt cele care măresc glicemia sau au un efect asupra nivelului de insulină, câteva exemple suntŞ pâinea albă, orezul alb, cartofii, multe tipuri de cereale, prăjituri, bomboane şi alte dulciuri.

Dacă deja aveţi acnee, consumul de astfel de alimente va înrăutăţi situaţia, asta nu înseamnă că nu vă puteţi bucura ocazional de o prăjitura sau de cartofi copţi. Însă, este recomandat să reduceţi consumul lor cât de mult posibil.De asemenea, asiguraţi+vă că făina şi pastele sunt din cereale integrale.

Cerealele integrale au un conţinut glicemic redus şi prin consecinţă şi un impact hormonal mai scăzut decât cerealele procesate, asta pentru că, ele încălzesc fluxul sângelui într+un ritm mai normal decât o fac cerealele procesate.

O linguriţă sau două  de oţet de suc de mere poate menţine glicemia la un nivel normal  pentru o bună perioadă de timp, acelaşi efect pare să+l aibă şi o linguriţă de  fibre sau de seminţe de in, firele au rolul de a încetini absorbţia alimentelor bogate în zahăr din sânge, ameliorând astfel  în mare impactul glicemiei.